Czystość Wiadomości branżowe

GRUPA 365NET wraz z radiem ZET GOLD rozgrzewa jesień dla marki TEEKANNE

Dziś w trasę po Polsce wyruszył wypełniony aromatem herbaty i tętniący muzyką TEEKANNE BUS. Pasażerowie kultowego londyńskiego double-deckera, zmienionego w stylową herbaciarnię, oprócz spróbowania nowych herbat TEEKANNE, będą mogli wziąć udział w wielu konkursach i animacjach. Za organizację akcji oraz komunikację PR odpowiada GRUPA 365NET.

Teaser

Dziś w trasę po Polsce wyruszył wypełniony aromatem herbaty i tętniący muzyką TEEKANNE BUS. Pasażerowie kultowego londyńskiego double-deckera, zmienionego w stylową herbaciarnię, oprócz spróbowania nowych herbat TEEKANNE, będą mogli wziąć udział w wielu konkursach i animacjach. Za organizację akcji oraz komunikację PR odpowiada GRUPA 365NET.

TEEKANNE BUS przejedzie ulicami Warszawy, Łodzi, Wrocławia i Krakowa, zabierając na pokład wszystkich chętnych. W herbacianym autobusie od 21 do 25 października hostessy serwować będą aromatyczną herbatę w czterech nowych smakach ? Orange & Ginger, Sencha Royal, Green Tea Ginger & Lemon oraz Black Currant. Na uczestników zabaw i turniejów czekać będą liczne gadżety i niespodzianki, a wszyscy chętni spróbują swych sił w herbacianych przebojach konkursu karaoke. Prawdziwą gratką będzie także Pan Czajnik, który wraz z pasażerami zapozuje do zdjęcia.

– Głównym celem akcji Herbaciane Przeboje jest wyjście z produktami marki TEEKANNE do mieszkańców Polskich miast. Chcemy zachęcić ich do sięgania po rozgrzewające herbaty TEEKANNE, idealne na złotą, polską jesień. ? komentuje Katarzyna Leszczyńska, Event Manager GRUPA 365NET.

Na potrzeby akcji powstała dedykowana strona internetowa herbacianeprzeboje.pl na której internauci mogą zapoznać się z nowymi smakami herbat TEEKANNE oraz harmonogramem trasy TEEKANNE BUS.

Herbaciane Przeboje to kolejna, po Herbata to TEEKANNE oraz TEEKANNE Winter Bar, akcja promocyjna dla TEEKANNE na tak dużą skalę, zorganizowana przez GRUPĘ 365NET.

– Z marką TEEKANNE pracujemy od 1,5 roku, osiągając coraz to lepsze efekty. Ostatnia kampania “Herbata to TEEKANNE”, którą realizowalismy wspólnie z domem mediowym Maxus została nominowana do nagrody Effie. W tym roku wzmacniamy działania promocyjne pod hasłem “Hebraciane Przeboje”, startujać z wspólną akcją z radiem ZET GOLD ? mówi Tomasz Orzechowski, CEO GRUPA 365NET.

Szczegółowe informacje na temat akcji znaleźć można na stronie herbacianeprzeboje.pl lub na oficjalnym fan page?u TEEKANNE Polska (facebook.com/herbatateekanne). Za realizację akcji Herbaciane Przeboje odpowiada GRUPA 365 NET. Trasę Herbaciane Przeboje TEEKANNE poleca Radio ZET Gold.

GRUPA 365 NET to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet – gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

A to już wiesz?  Jak ocieplić wnętrze domu? 4 proste tricki aranżacyjne

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło GRUPA 365 NET. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy