Czystość Wiadomości branżowe

Jesień należy do marki TEEKANNE

Zakończyła się kolejna udana akcja GRUPY 365 NET dla marki TEEKANNE. W ciągu zaledwie kilku ostatnich październikowych dni marka TEEKANNE zdobyła ponad 17 tys. nowych fanów. Wszystko za sprawą wypełnionego aromatem herbaty i tętniącego muzyką TEEKANNE BUSA, zmienionego w stylową herbaciarnię. „Herbaciane Przeboje” rozgrzały i rozbawiły mieszkańców Warszawy, Wrocławia,

Teaser

Zakończyła się kolejna udana akcja GRUPY 365 NET dla marki TEEKANNE. W ciągu zaledwie kilku ostatnich październikowych dni marka TEEKANNE zdobyła ponad 17 tys. nowych fanów. Wszystko za sprawą wypełnionego aromatem herbaty i tętniącego muzyką TEEKANNE BUSA, zmienionego w stylową herbaciarnię. ?Herbaciane Przeboje? rozgrzały i rozbawiły mieszkańców Warszawy, Wrocławia, Łodzi i Krakowa.

W dniach 21-25 października oryginalny londyński double-decker, w towarzystwie 6-metrowego cadillaca z 1959 roku, przejeżdżał najbardziej ruchliwymi ulicami polskich miast i zabierał na pokład wszystkich chętnych. A w jego wnętrzu na pasażerów czekała gorąca herbata TEEKANNE w czterech nowych smakach (TEEKANNE Orange & Ginger, TEEKANNE Sencha Royal, TEEKANNE Green Tea Ginger-Lemon oraz TEEKANNE Black Currant) oraz atrakcyjne konkursy i zabawy, a ponieważ partnerem medialnym akcji było Radio Zet Gold, w autobusie rozbrzmiewały doskonale wszystkim znane przeboje.

– Po 1,5 roku współpracy z marką TEEKANNE możemy pochwalić się bogatym portfolio akcji organizowanych dla tego klienta. Ostatnia kampania “Herbata to TEEKANNE”, którą realizowaliśmy wspólnie z domem mediowym Maxus została nominowana do nagrody Effie. W tym roku wzmocniliśmy działania promocyjne pod hasłem “Herbaciane Przeboje”, startując ze wspólną akcją z radiem ZET GOLD mówi Tomasz Orzechowski, CEO GRUPA 365NET.

Akcja trwała 5 dni i spotkała się z ogromnym zainteresowaniem mieszkańców miast. Łącznie rozdano 16 800 kubków herbaty w nowych smakach ? co  oznacza, że w ciągu każdej godziny herbata TEEKANNE rozgrzewała aż 420 osób. Choć każde miasto miało swojego smakowego faworyta, to największym powodzeniem cieszyła się czarna herbata Black Tea Black Currant oraz rozgrzewająca, owocowa Orange & Ginger.

Dla wsparcia działań przestrzeni miejskiej powstała strona internetowa herbacianeprzeboje.pl, na której pasażerowie autobusu nie tylko mogli zapoznać się z nowymi smakami herbat TEEKANNE i z harmonogramem trasy autobusu.

Relacja video z wydarzenia dostępna jest na: http://youtu.be/Ud130n2ouqo

GRUPA 365 NET to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet – gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

A to już wiesz?  Jak cenna będzie tegoroczna Wielkanoc?

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło GRUPA 365 NET. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy