Czystość Wiadomości branżowe

Nestlé Polska S.A. wyróżnione złotym listkiem CSR ?Polityki?!

Nestlé Polska S.A. znalazło się w prestiżowym gronie przedsiębiorstw wyróżnionych złotym listkiem CSR Listy 500 „Polityki”. Firmę nagrodzono za odpowiedzialne podejście do prowadzenia biznesu oraz spełnianie najwyższych standardów CSR w odniesieniu do normy społecznej odpowiedzialności ISO 26000.Prowadzenie działalności w sposób odpowiedzialny powoli

Teaser

Nestlé Polska S.A. znalazło się w prestiżowym gronie przedsiębiorstw wyróżnionych złotym listkiem CSR Listy 500 ?Polityki?. Firmę nagrodzono za odpowiedzialne podejście do prowadzenia biznesu oraz spełnianie najwyższych standardów CSR w odniesieniu do normy społecznej odpowiedzialności ISO 26000.

Prowadzenie działalności w sposób odpowiedzialny powoli przestaje być kwestią wyboru, stając się standardem wśród społeczeństw na całym świecie. W naszym podejściu do CSR opieramy się na idei Tworzenia Wspólnej Wartości, w ramach której realizujemy w Polsce strategię w 5 zasadniczych obszarach działalności: Ludzie, Produkty, Komunikacja, Środowisko naturalne oraz Zaangażowanie społeczne. Konkretne cele, które przed sobą postawiliśmy, zostały opisane w Raporcie Tworzenia Wspólnej Wartości, wydanym w 2012 roku. Cieszymy się, że dzięki naszemu zaangażowaniu znaleźliśmy się w gronie 15 firm w Polsce, których działalność jest zgodna z wymaganiami ISO 26000 na zaawansowanym poziomie. Jednocześnie trzymamy kciuki za pozostałe firmy z rankingu, które rozpoczęły i stopniowo doskonalą wybrane rozwiązania z obszaru CSR. Ważne jest, by krzewić ducha odpowiedzialnego prowadzenia biznesu i zarażać nim podmioty jeszcze niezdecydowane! ? mówi Iwona Konstanty, Młodszy Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej Nestlé Polska S.A.

Laureatów złotego listka CSR wyróżniono na podstawie ankiet przeprowadzonych przez PwC w polskich przedsiębiorstwach. Kwestionariusz zaprojektowano z uwzględnieniem najważniejszych wytycznych normy ISO 26000. Norma ta, opracowana przez Międzynarodową Organizację Standaryzacyjną, jest przewodnikiem dla firm w zakresie stosowania zasad społecznej odpowiedzialności biznesu. Ankieta obejmowała zagadnienia z siedmiu najważniejszych dla CSR obszarów: ładu korporacyjnego, praw człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrony środowiska, dbałości o klientów, uczciwości biznesowej oraz zaangażowania społecznego.

Więcej informacji na temat strategii Tworzenia Wspólnej Wartości Nestlé (ang. Creating Shared Value) oraz dobrych praktyk firmy można znaleźć na www.nestle.pl. Raport społeczny Nestlé można pobrać tutaj.

Zachęcamy do dzielenia się opiniami na temat naszego podejścia do odpowiedzialnego biznesu oraz dyskusji o proponowanych rozwiązaniach w tym zakresie. Na wszystkie sugestie odpowie Iwona Konstanty, Młodszy Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej w Nestlé Polska S.A., Koordynator Budowy Strategii i Raportu “Tworzenie Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce”. Kontakt mailowy: [email protected] lub [email protected].

A to już wiesz?  InventionMed w 2019 pozyskał ponad 20 mln złotych dotacji

< 242605" >

Źródło Nestlé Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy