Wiadomości branżowe

TEEKANNE Winter Bar podczas Pucharu Świata Zakopane 2013

10 stycznia w Zakopanem wystartuje kolejna akcja przeciw zimie. Tym razem pod hasłem „herbata rozgrzewa czyli TEEKANNE WINTER BAR”, firmowe hostessy będą rozgrzewały gorącymi herbatami TEEKANNE kibiców obserwujących zmagania skoczków narciarskich walczących o Puchar Świata.Firma TEEKANNE Polska, jeden z wiodących krajowych producentów herbaty, zaprasza do rozgoszczenia się w specjalnie otwartej na czas imprezy herbaciarni TEEKANNE Winter Bar, czyli w miejscu, gdzie nie tylko będzie można poczuć prawdziwą atmosferę sportowych emocji, ale i degustować nowe smaki herbat TEEKANNE oraz zrelaksować się przy filiżance tradycyjnej TEEKANNE Earl Grey. TEEKANNE Winter Bar zlokalizowany będzie tuż przy głównym wejściu na teren skoczni dla kibiców. Oprócz komplementarnego kubka gorącego napoju dodawanego do każdego złożonego zamówienia, na miłośników herbaty czekają też oryginalne przepisy na grzańce oraz darmowe gadżety TEEKANNE z limitowanej, przygotowanej specjalnie dla fanów skoków narciarskich i Adama Małysza, serii.- Druga odsłona akcji herbatarozgrzewa.pl to jeden z projektów w ramach kampanii reklamowej firmy na sezon

10 stycznia w Zakopanem wystartuje kolejna akcja przeciw zimie. Tym razem pod hasłem ?herbata rozgrzewa czyli TEEKANNE WINTER BAR?, firmowe hostessy będą rozgrzewały gorącymi herbatami TEEKANNE kibiców obserwujących zmagania skoczków narciarskich walczących o Puchar Świata.

Firma TEEKANNE Polska, jeden z wiodących krajowych producentów herbaty, zaprasza do rozgoszczenia się w specjalnie otwartej na czas imprezy herbaciarni TEEKANNE Winter Bar, czyli w miejscu, gdzie nie tylko będzie można poczuć prawdziwą atmosferę sportowych emocji, ale i degustować nowe smaki herbat TEEKANNE oraz zrelaksować się przy filiżance tradycyjnej TEEKANNE Earl Grey. 

TEEKANNE Winter Bar zlokalizowany będzie tuż przy głównym wejściu na teren skoczni dla kibiców. Oprócz komplementarnego kubka gorącego napoju dodawanego do każdego złożonego zamówienia, na miłośników herbaty czekają też oryginalne przepisy na grzańce oraz darmowe gadżety TEEKANNE z limitowanej, przygotowanej specjalnie dla fanów skoków narciarskich i Adama Małysza, serii.


– Druga odsłona akcji herbatarozgrzewa.pl to jeden z projektów w ramach kampanii reklamowej firmy na sezon 2012/2013
mówi Maciej Rymski, National Sales Manager firmy TEEKANNE Polska. ? Wydarzenie wspiera ambasador naszej marki, Adam Małysz, który sam niejednokrotnie święcił triumfy na Wielkiej Krokwi i czterokrotnie zdobył Puchar Świata w skokach narciarskich. TEEKANNE Winter Bar będzie więc idealnym miejscem na wspomnienie jego sukcesów w towarzystwie aromatycznych nowości produktowych TEEKANNE. Już dziś zapraszamy też na nasz profil na Facebooku facebook.com/herbatateekanne, gdzie można na bieżąco śledzić aktualności związane z marką – dodaje Rymski.

Zostanie ustawiony też specjalny podświetlany stand, przy którym również będzie można dokonać degustacji wybranych smaków herbat TEEKANNE. Oprócz tego, organizatorzy przygotowali specjalną atrakcję dla fanów Adama Małysza, która przewiduje możliwość nakręcenia życzeń dla mistrza. Będzie okazja zrobić sobie zdjęcie w ministudiu fotograficznym; zdjęcie to zostanie zaimplementowane bezpośrednio na oficjalny profil TEEKANNE na Facebooku – facebook.com/herbatateekanne.

A to już wiesz?  „Ginger & Lemon” - aromatyczna przyjemność od TEEKANNE

Nowości TEEKANNE pozwalają nie tylko rozgrzać mroźną zimę czarną herbatą, ale też przywołują przyjemne wspomnienie znaczniej cieplejszych dni aromatem owocowych herbatek. Najważniejsze debiuty to m.in. Magic Apple – unikatowa i wykwintna mieszanka herbatek owocowych, którą tworzą jabłko i cynamon z dodatkiem hibiskusa, liści słodkiej jeżyny oraz owocu dzikiej róży. Świeżość cytryny i korzenny aromat imbiru łączy ze sobą natomiast herbatka Ginger Lemon, która nie tylko rozgrzewa, ale oferuje również znakomity cytrynowy smak. Amatorów czarnej, aromatyzowanej herbaty z pewnością zainteresuje mieszanka z malin, jeżyn i czarnej porzeczki, czyli aromatyzowana herbata Forest Fruit, a zwolenników tradycyjnej herbaty zielonej może zaskoczyć jej smak wzbogacony świeżymi żurawinami i malinami w herbacie Green Tea Canberry-Raspberry. Ci którzy preferują połączenie miodu i świeżej, zielonej mięty z pewnością docenią smak Mint & Honey, którym można się cieszyć zarówno na ciepło jak i na zimno.

Warto wspomnieć, iż TEEKANNE – lider w jakości i różnorodności produktów pakuje każdą torebkę w oddzielną papierową kopertę, co pozwala na wydobycie szlachetnego aromatu przy każdej filiżance herbaty.

TEEKANNE Winter Bar będzie otwarty wraz z rozpoczęciem kwalifikacji do Pucharu Świata Zakopane 2013, czyli w czwartek 10 stycznia. Wielkie herbaciano-sportowe święto potrwa do soboty 12 stycznia włącznie. Event wspiera GRUPA 365 PR.

Koncern TEEKANNE to 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

A to już wiesz?  Black Lemon with vitamin C ? nowy smak na zimę

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy