Czystość Wiadomości branżowe

Tysiące osób wyznało sobie uczucia podczas eventów Drzewa Miłości Carte d?Or

W maju i w czerwcu br. w sześciu największych miastach Polski marka Carte d’Or z portfolio Unilever, przeprowadziła akcję Drzewa miłości Carte d’Or. Niestandardowe roadshow budujące świat marki, przyciągnęło ponad 7,5 tysiąca osób. Najchętniej do zabawy włączyli się łodzianie i to właśnie Łódź zdobyła miano „miasta

Teaser

W maju i w czerwcu br. w sześciu największych miastach Polski marka Carte d?Or z portfolio Unilever, przeprowadziła akcję Drzewa miłości Carte d?Or. Niestandardowe roadshow budujące świat marki, przyciągnęło ponad 7,5 tysiąca osób. Najchętniej do zabawy włączyli się łodzianie i to właśnie Łódź zdobyła miano ?miasta zakochanych?.

Mechanika akcji

W ramach kampanii w Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i Łodzi pojawiły się wyjątkowe strefy Drzew Miłości Carte. Odwiedzający miasteczko Carte d?Or mogli wyrazić swoje uczucia na specjalnie zaprojektowanej karcie i zawiesić je na Drzewie Miłości ? klonie, który wieczorem po zakończeniu zabawy, został posadzony w miejskim parku lub zieleńcu; natomiast wyznania zamknięte w drewnianej skrzynce i umieszczone w korzeniach drzewa. Każda para, która wzięła udział w akcji, otrzymała opakowanie lodów Carte d?Or.  Podczas wszystkich wydarzeń rozdano 3630 opakowań lodów.

Komunikacja akcji prowadzona była na fanpage?u marki Wieczory z Carte d?Or na Facebooku. Aplikacja konkursowa Drzewo Miłości Carte d?Or umożliwiła dzielenie się uczuciami w wirtualnym świecie. Autorzy  najpiękniejszych wirtualnych wyznań miłości mieli szansę zdobycia nagród: 2 dwuosobowych pobytów w Białowieży (nagrody I stopnia) lub miniaturowych drzewek miłości (nagrody II stopnia). W głosowaniu na 791 zgłoszonych prac konkursowych oddano 30 201 głosów.

Dodatkowym wsparciem była także kampania odsłonowa w Internecie, a w mediach lokalnych ukazały się zaproszenia na wydarzenia                           w poszczególnych miastach. Drzewa Miłości Carte d?Or można było także zobaczyć w programie ?Pytanie na śniadanie? w TVP2, w którym psycholog Maria Rotkiel opowiedziała o potrzebie celebrowania uczuć i chwil we dwoje.

Patronat medialny nad akcją objęło Radio Zet, które było również partnerem konkursu na Facebooku. Na antenie stacji można było także usłyszeć zapowiedzi eventów, a także relacje z wydarzeń w Krakowie i Warszawie.

Serię wydarzeń Drzewa Miłości Carte d?Or koordynował autor pomysłu – agencja Ciszewski MSL. Agencja odpowiadała także za komunikację w mediach ogólnopolskich oraz lokalnych.

Akcja Drzewa Miłości w liczbach

  • 7,5 osób wzięło udział we wszystkich eventach z serii Drzewa Miłości
  • 2324 osób zawiesiło swoje wyznania na Drzewie Miłości w Łodzi
  • 3630 opakowań lodów zostało rozdanych podczas wszystkich eventów
  • 791 par umieściło swój wpis w aplikacji Wirtualne Drzewo Miłości Carte d?Or
  • 30 201 głosów zostało oddanych na zgłoszenia w konkursie Wirtualne Drzewo Miłości Carte d?Or

 

Źródło Algida. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy